.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجمع تشخیص: اصلاح‌طلبان عذرخواهی کنند

شمال نيوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ اصلاح طلبان باید به دلیل رفتار خود در فتنه 88 عذرخواهی کنند، بعد از اصولگرایان بخواهند که به خاطر حمایت از ریاست جمهوری احمدی نژاد عذرخواهی کنند .


به گزارش مهر، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم اولین سالگرد پسر محسن رضایی که در امامزاده صالح تجریش برگزار شد در مورد طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس گفت: طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شده و قابل پس گرفتن نیست اما امیدواریم هم سوال کنندگان و هم پاسخ دهنده اخلاق را رعایت کند.

 

وی افزود: پاسخ‌ها باید به نحوی باشد که تحریک کننده نباشد و حاشیه ساز نشود و حاشیه‌های آن باید کنترل و مدیریت شود.

 

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اصلاح طلبان به دلیل حمایت‌های اصولگرایان از احمدی نژاد به دنبال موج سواری بر این موضوع و خواهان عذرخواهی آنان از مردم هستند، گفت: قطعاً آقای احمدی نژاد به دلیل حمایت‌های اصولگرایان روی کار آمد که اگر این گونه نبود نمی‌توانست رای کسب کند.

 

مظفر گفت: یک فرد و مسئول تا آنجا مورد حمایت است که رفتارش در مسیر انقلاب و امام باشد و ما با کسی بر سر این موضوع پیمان نبسته‌ایم.

 

وی در واکنش به این اظهار نظر اصلاح طلبان پاسخ داد: اصلاح طلبان خود باید اول به دلیل رفتارهایشان در فتنه 88 عذرخواهی کنند و بعد از اصولگرایان بخواهند که به خاطر احمدی نژاد عذرخواهی کنند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.